Feliz Aña Nobo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Armand Buschman - WaarBenJij.nu Feliz Aña Nobo - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Armand Buschman - WaarBenJij.nu

Feliz Aña Nobo

Blijf op de hoogte en volg Armand

05 Januari 2013 | Bonaire, Kralendijk

Allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Op zondag 30 december zijn Danique en ik na een vermoeiende maar voorspoedige reis aangekomen op Bonaire en herenigd met Armand. Heel fijn om weer bij elkaar te zijn!

Het is echt genieten hier. Deze week gebruiken we nog als vakantieweek en we genieten met volle teugen met reisleider Armand van de mooie plekjes op het eiland. Sorobon, Eden beach, Klein Bonaire; het is of ik een catalogus van een reisgids ben binnen gestapt! De temperatuur, de vogels, de vissen; ik kijk mijn ogen uit en geniet met volle teugen. Bonaire is echt een stukje paradijs op aarde.

Ik ga nu dit reisverslag van Armand overnemen en zal geregeld van ons laten horen en er wat foto's aan toevoegen.

Het is hier nu bijna 23.00 uur en een graadje of 27. Armand begint zo aan zijn nachtdienst en Danique heeft een vriendin te logeren.
Ik ga nog even lezen (in de geleende e-reader; dank je wel Reina!) en kruip daarna onder de klamboe.

Ayó
Henriëtte


  • 05 Januari 2013 - 14:10

    Reina:

    Klinkt heel vervelend allemaal :)
    Is dat de boot waarop jullie zijn weggeweest?

  • 06 Januari 2013 - 15:19

    Brenda:

    Heerlijk zo'n vakantiebericht!.. Een goede start van een nieuw jaar. Lekker doorgaan zo!

  • 07 Januari 2013 - 13:25

    Henriette:

    Hoi Reina,
    Bedoel je de blauw gele boot? Dat was de Good Return. Dat is 'de' boot waarmee je naar Klein Bonaire gaat. De hamamdoek is een succes hier. Wordt hier door 'hippe' families gebruikt en ik gebruik hem ook regelmatig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Armand

Werken op Bonaire ; het "Hospitaal San Francisco" .

Actief sinds 16 Sept. 2012
Verslag gelezen: 510
Totaal aantal bezoekers 31501

Voorgaande reizen:

23 Februari 2017 - 01 Maart 2018

1 jaar naar Bonaire

29 Oktober 2012 - 28 April 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: